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내림차순
결과 수
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저자 수
All
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
전체 결과 35건 중 6-25 번을 표시중입니다.
6
Dissertation
ERP시스템이 중·소 설비업체의 효율적인 자원관리에 미치는 영향에 관한 연구
박영만
2018
7
dissertation
Factors Affecting Purchase Intention towards Smartphone Brand: Focusing on Young Consumers in Uzbekistan
카리모브 라지즈
2022
8
Dissertation
Foreign Direct Investment as a Factor of Increasing Innovation Potential: in the Example of Asia
라흐마터브 자수르벡
2021
9
Dissertation
I TRUST YOU BECAUSE I KNOW YOU: THE ROLE OF SOCIAL TIE STRENGTH AND INFORMATION IN EWOM FOR DIFFERENT CHANNELS
마리아 엘리자베스 헤레라 가르시아
2021
10
Dissertation
Impact of Product Quality, Service Quality, Contextual Experience, and Locational Accessibility on Customer Satisfaction and Repurchase Intention for Convenience Retail Shops
소 디바인 충궁
2021
11
Dissertation
LMX와 LMX차별화가 조직구성원의 직무열의와 직무수행에 미치는 영향
최성훈
2017
12
Dissertation
Mediating Role of Consumer Satisfaction on the Relationship Between Consumer-based Brand Equity and Brand Loyalty
라마노프 안바르
2017
13
Dissertation
SCM활동이 프로세스 혁신과 경영성과에 미치는 영향
김수찬
2019
14
Dissertation
The effect of ethical climate and ethical leadership on innovative and cooperative behavior
김 시린 아르주
2017
15
Dissertation
The Effect of Influencer Identification and Credibility on Consumer Purchase Intention: a Case of Social Networking Site in Vietnam
웬 티 탄 쭉
2021
16
Dissertation
The Effect of Mobile Shopping App Design Quality and Mobile Service Quality on Behavioral Intention in the Electronic Commerce Industry
류패패
2020
17
dissertation
The Effect of Service and Product Quality on the Attitude and the Intention of Revisit
우마러브 압버스
2022
18
Dissertation
THE EFFECT OF SHARED LEADERSHIP ON JOB CRAFTING AND KNOWLEDGE SHARING
왕각
2018
19
dissertation
The Effects of Promotion, Product Design and Situational Factors on Impulsive Buying Behavior and Post-Purchase Feelings
카몰리디노프 테무르
2022
20
Dissertation
THE EFFECTS OF VALUE CREATION PRACTICES ON BRAND TRUST AND BRAND LOYALTY IN ONLINE BRAND COMMUNITY
AKERA BERNARD NYEKO
2017
21
Dissertation
THE IMPACT OF SHOPPING MOTIVATIONS ON CONSUMER SATISFACTION AND REPURCHASE INTENTION IN ALIBABA’S ONLINE SHOPPING CARNIVAL
오빙청
2019
22
Dissertation
The Influence of eWOM over Myanmar Consumers’ Purchase Intention of Korea Cosmetic Products in Facebook – the Moderating Role of Social Tie Strength
자르니 뚠
2020
23
Dissertation
The Role of Government Reforms on Country Image
타지바예브 사이드존
2021
24
Dissertation
대기업 사무직 근로자의 직무만족이 조직몰입 및 이직의도에 미치는 영향
황춘호
2019
25
Dissertation
로스터리 커피전문점의 소비자 재방문의도와 추천의도에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
송도겸
2018
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